niedziela, 28 września 2014

Reaktywacja!

Postanowiłam wznowić prace nad blogiem lecz ze względu na naukę rozdziały będą pojawiały się co tydzień najprawdopodobniej w sobotę ;) A nauczyciele nas strasznie przyciskają z nauką .. w końcu 3 gimnazjum i niedługo egzamin .. Jak mogliście jeszcze zauważyć to zmieniłam wygląd bloga na bardziej jesienny zgodnie z obecną porą roku :) A i jeszcze jedno: Do osób, które czytają mojego bloga to proszę, żebym wiedziała, że ktoś jest tu ze mną i to czyta, pisały przynajmniej jakąś buźkę w komentarzu, no COKOLWIEK, żebym wiedziała, że pisanie tego ma jeszcze sens... Nie przedłużając nie mam pojęcia kiedy pojawi się następny rozdział bo jestem w trakcie pisania... No więc papaa i do rozdziału! ♥♥♥

1 komentarz:

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ♥♥♥

Po latach...

Dokładnie 8 lat temu dodałam swojego ostatniego posta na tego bloga. Pewnie nikogo już tutaj nie ma i wcale mnie to nie dziwi. Sama nie wiem...